Skill Template Codes:
1: AlBCJUVO4NY6oVhMEOIAA
2: AlBCJUVO4NMEoVhMEOIAA
3: AlBCJUVO4NQEUEgMEOIAA
4: AlBCJUVO4N0KELgMEOIAA
5: AlBCJUVO4NAUlDgMEOIAA
6: AECCtFI8M5INNMRtlxcxA
7: ATBCRRMToFdXJQ8AWTYCA
8: ATBCpRQSsR0AKRcTUTYCA
Equipment Template Codes:
1-5: Pk5RRP7nCTasjJVRqwglItw4ilIBLDilIlRHglIDrZhlI9E
6: Pk5hUNzaUjGNpKSlGsGZYnxsEJYpRsEZHKBsGpncxsEJYB
7:Pk5RRNfYCzgMvKSlIMHZYHZMHJYpTMFZJKDMHpnMNMFZYB
8:Pk5hSNz6TjgMvKSlIMHZYHZMHJYZTMF5IKDMHpnMNMFZYB
Ok...buildul e foarte simplu...doar ca avem nevoie de un caller bun.
Mesmerii procedeaza astfel: Se casteaza Signet of Illusions > Air Attunement >Signet of Illusions(SoI). Spikeul este facut de Lightning Orb Urmat de Lightning Strike. Folositi Glyph pt energy management.
Mesmer 1 foloseste Unnatural Signet pe spiritele adverse. DOAR pe spirite.
Mesmerul 2 scoate hexurile de pe aliati.
< Primii 2 Me sunt runneri si folosesc Storm Djinn Haste pentru a fugi relicurile. >
Mesmer 3 scoate enchantmentrurile de pe echipa adversa inainte de spikeuri.
Mesmer 4 baga echipa adversa in snare folosing Wardul si Grasping.
Mesmer 5 intrerupe ressurectul sau alte skilluri importante. Cry of Frustration se poate folosi pentru a intrerupe spikeurile adverse in cazul in care se joaca Ranger Spike sau Ele Spike.
<Mesmerii vor casta Signet of Illusions cat de des posibil, altfel skillurile nu vor avea nici o putere.>
Necro 6 face Well'suri cand mor adversarii si spune pe vent cand face acest lucru. Spirit Transfer se foloseste la spikeuri. Weapon of Warding sau Spirit Light se pot inlocui cu Life. Necro 6, este Hard Resserul Echipei...deci mare atentie la spikeuri.
Monk 7 foloseste RC ca pe un heal puternic. Spirit Bond se foloseste impotriva spikeurilor. Aura of Stability se pune pe Monk 8 sua pe Necro 6. Holy Veil ca si hex removal, Shield of Absorption in caz de pressure.
Monk 8 fa face Draw DOAR de pe Monk 7. Infuse se foloseste impotriva spikingului iar Healing Seed in caz de pressure. Patient Spirit este self heal asa ca ai grija la Diversion. Folosesti Holy Veil ca si hex removal, faci preveil in cazul in care mesmerul este pervers
. In cazul Relic Runului, se pune Holy Veil pe Runner si se scoate Snare-ul.
<Cei 2 Monci vor tine tot timpul Channeling sus si vor incerca sa se pozitioneze astfel incat sa profite cat mai mult de acest skill>
Inainte de HA se face un trip la Master of Damage pentru a coordona spike-ul. De notat ca acest build face ~600-700 damage in 1 secunda, spike aproape imposibil de protejat.