1,2,3:
Scythe Mastery 12
Expertise: 12 + 1 + 1
Health ~600. Energy ~30.
Veti avea nevoie de 4 Seturi de Coase: Sundering, Vampiric, Zealous si Elemental.
Cei 3 rangeri vor face pressure pe healerii/casterii adversi astfel: 1-8, 2-7, 3-6. La Zaishen, <1 ^2^ 3>. Intotdeauna Rangerii 1 si 3 vor ataca monkul corespunzator, iar rangerul numarul 2 v-a ataca elementalistul.
4:
Expertise 11+1
Wilderness Survival 11 + 1 + 1
Earth Magic 8
Trapperul 4 va aseza cat mai multe trapuri si va face snare cu ajutorul wardului. In momentul in care se casteaza trapurile, activezi Trapper's Seed si N/Rt va pune Weapon of Warding pe tine.
5:
Expertise 12 + 1
Wilderness Survival 12 + 1 + 1
Trapperul 5 va aseza cat mai multe trapuri, incercand sa aseze Smoke Trap sub casterii adversi pentru a-i baga in daze. Cu wandul iti vei construi adrenalina, iar cand Ghostly va captura altarul(Golden Gates/HoH) vei folosi Song of Concentration pentru a preveni interruptul.
6:
Soul Reaping 12 + 1 + 1
Restoration Magic 12
N/Rt 6 va healui numerele PARE si va folosi Weapon of Warding pe Trapperi la inceputul meciului sau pe tintele sub melee pressure. Protective was Kaolai se foloseste ca un Heal Party si este precastat inainte de meci. Spiritele se ridica inainte de a incepe lupta si se mentin pe parcursul acesteia. Spirit Transfer se foloseste pe post de infuse la spikeuri.
7:
Soul Reaping 10 + 1 + 1
Restoration Magic 12
Blood Magic 8
N/Rt 7 Va healui numerele IMPARE si va folosi Well of Power IMEDIAT dupa ce un aliat/adversar moare. Protective was Kaolai se foloseste ca un Heal Party si este precastat inainte de meci. Spiritele se ridica inainte de a incepe lupta si se mentin pe parcursul acesteia. Spirit Transfer se foloseste pe post de infuse la spikeuri. Mare atentie la Life, un spirit care ajuta foarte mult echipa, castatil intotdeauna imediat dupa ce este recharged.
8:
Channeling Magic 12 + 1 + 1
Spawning Power 12 + 1
Expel Rit-ul va scoate intotdeauna hexurile daunatoare de pe membrii echipei. Warmonger Weapon se casteaza pe numarul 2 la Zaishen, pentru a intrerupe elementalistul. Arcane Echo se foloseste cu Warmonger Weapon pe Rangerii 1 si 2 pentru a intrerupe casterii adversi (Dupa runda Zaishen) sau pe Rangerul 3 pentru a intrerupe Mesmerul advers. Splinter se casteaza pe Rangeri sau pe Ghostly.Spiritele se vor ridica inainte de meci si vor fi mentinute pe parcursul meciului. Inainte de a folosi Death Pact Signet, vei face swap pe High Energy Set pentru a oferi mai multa energie celui ressurectat. De asemenea Death Pact Signet poate fi inlocuit cu Flesh of my Flesh.